Powered By Blogger

flag

free counters

Friday, September 10, 2010

the younger pro greeck rider!!!


Όνομα: Λυκούργος Νεοφώτιστος
Ηλικία: 10 ετών
Home spot: Λευκαντί
Εξοπλισμός: Naish Cult 6m, Torch 9m , Naish Thorn

Πώς ξεκίνησες το άθλημα και πότε;
Μένω στο Λευκαντί όπου και εκεί γνώρισα το άθλημα. Ξεκίνησα πέρσι το καλοκαίρι όπου μου έκανε μαθήματα o Δημήτρης Παλόγος.

Ποια ήταν η αντίδραση των γονιών σου όταν τους είπες ότι θέλεις να ασχοληθείς με το συγκεκριμένο άθλημα;
Ο πατέρας μου ενθουσιάστηκε και ουσιαστικά ήταν και αυτός που με παρότρυνε. Από την άλλη πλευρά η μαμά μου δεν ενθουσιάστηκε αλλά φοβήθηκε και ακόμα φοβάται.

Τι αισθάνεσαι όταν κάνεις kite;
Περνάω ωραία και η αδρεναλίνη μου ανεβαίνει στα ύψη.

Ποια είναι τα tricks που μπορείς να βγάλεις;
Back roll Kite loop, back roll ξεγάτζοτος και αυτό τον καιρό δουλεύω τα άλματα one eighty και three sixty.

Έχουν υπάρξει φορές που αισθάνεσαι φόβο;
Υπάρχουν φορές αισθάνομαι φόβο, όπως όταν πέφτει ο αετός στο νερό και δεν σηκώνετε. Επίσης μου έχει τύχει και να κολυμπήσω.

Ποια ήταν η καλύτερη και η χειρότερη στιγμή στο kite.
Η καλύτερη στιγμή μου στο kite ήταν όταν μια μέρα με πολύ αέρα έκανα ένα άλμα και σηκώθηκα πάρα πολύ ψηλά. Η χειρότερη στιγμή μου είναι όταν μετά από ένα άλμα πέφτω και χτυπάω στο νερό με δύναμη.

Σε ποιους αγώνες έχεις πάρει μέρος;
Έχω πάρει μέρος στους αγώνες στο Λευκαντί μιας και εκεί έμαθα να κάνω kite, στους αγώνες στη Λευκάδα, στις Ράχες και στo World Cup PKRA στην Πάρο.

Υπάρχει κάποιος από το χώρο του kite που να τον θαυμάζεις;
Θαυμάζω πάρα πολύ τον Γιάννη Ταμβάκη.

Τι θα έλεγες σε παιδιά της ηλικίας σου αν θελαν να κάνουν kite.
Θα τους έλεγα ότι αν το φοβούνται να μην ασχοληθούν. Αλλά αν τους αρέσει είναι ένα άθλημα που νοιώθεις ελευθερία και δεν είναι δύσκολο όπως φαίνεται.

Έχεις άλλα χόμπυ εκτός από το kite ;
Γενικότερα μου αρέσουν τα extreme sports. Κάνω wake board , parasailing snowboard , roller, πατίνια, και πατινάζ.
Επίσης εδώ και ένα χρόνο ασχολούμαι και με το μπουζούκι. Μου αρέσει πολύ η μουσική και ακούω όλα τα ήδη αλλά προτιμώ την rock.

Ποιο φαγητό σου αρέσει και ποιο όχι;
Μου αρέσει πολύ το παστίτσιο αλλά δεν μου αρέσουν τα μακαρόνια με κιμά όσο περίεργο και αν σας φαίνεται.


And the most crazy young rider...look this!!http://vimeo.com/14182209

No comments:

Post a Comment